loading...

ایران بلاگ

OmniVision از یک سنسور بزرگ 1 / 1.3 اینچی برای دوربین های هوشمند پرچمدار رونمایی کرد. OV48C همان اندازه سنسور 108MP سامسونگ است ، اما رزولوشن را در 48MP نگه می دارد - این در مقایسه با 0.8 میکرومتر پیکسل سنسور سامسونگ ، پیکسل های بزرگ 1.2μm را ایجاد می کند.

 

سنسور OmniVision دارای فیلتر رنگی 4 سلولی (یعنی Quad Bayer) و از بین بردن سخت افزار است که می تواند با وضوح کامل تصاویر 48 مگاپیکسلی و یا استفاده از پیکسل بهره برداری برای تصاویر 12 مگاپیکسلی با پیکسل های موثر 2.4 میکرومتر باشد.

 

حالت های ویدئویی شامل خروجی 8K بدون برنزه کردن و فیلم 4K / 60fps با بهره گیری است. حالت های کند حرکت نیز پشتیبانی می شوند ، 240fps در 1080p و 360fps در 720p.

 

OmniVision سنسور 48MP را با پیکسل 1.2um ، 2.4um با binning اعلام می کند

این سنسور همچنین از فناوری PureCel Plus برخوردار است ، که به نظر می رسد معادل OmniVision با ISOCELL - به نظر می رسد که آن پیکسل های عظیم 2.4 میکرومتر کافی نیستند. افزایش HDR بر روی تراشه HDR باعث افزایش بیشتر نسبت سیگنال به نویز می شود. HDR Staggered در سخت افزار نیز پشتیبانی می شود (این HDR چند منظوره است).

 

OmniVision OV48C دارای فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز "نیمه سپر" و بزرگنمایی دیجیتال با خروجی 12 مگاپیکسلی است.

 

نمونه های این سنسور امروز موجود است. با این وجود هیچ پاسخی به این سؤال در ذهن همه وجود ندارد - وقتی اولین تلفنهای دارای OV48C وارد بازار شوند.

سقزچی بازدید : 56 پنجشنبه 26 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

تفاوت چیلر دستگاه لیزر در تابستان و زمستان

از مهمترین وسایل جانبی دستگاه لیزر چیلر می باشد. از آنجا که از اسم آن مشخص است سیستم چیلر،سیسمتی خنک کننده است که گرمای آب را گرفته و آن را خنک می کند. امروزه  این تکنولوژی برای خنک کردن ماشین آلات لیزری بسیار کاربرد دارد . از آنجا که اشعه تیوپ لیزر باعث گرمای زیاد می شود نیاز است که تیوپ لیزر دستگاه لیزر خنک شود تا از ترکیدن تیوپ لیزر جلوگیری شود. به وسیله گردش آب  توسط پمپ چیلر لیزر، گرمای دستگاه جذب شده و در نتیجه خنک می شود.  استفاده از چیلر لیزر برای دستگا های لیزر برش و حکاکی الزامی است و باعث افزایش طول عمر تیوپ لیزر می شود.

 

چیلر لیزر دارای توان های متفاوتی می باشد و در دو نوع موجود می باشد چیلر با گرم کن و چیلر بدون گرم کن. در فصل زمستان توصیه می شود است از چیلر گرم کن دار استفاده شود تا از ترکیدگی تیوب لیزر در اثر سرد وگرم شدن جلوگیری شود. لازم به ذکر است هنگام استفاده از چیلر در مناطق سرد و یا در فصول سرد از مایع ضد یخ استفاده شود. همچنین تاکید می شود چیلر دستگاه لیزر  پیش از روشن کردن دستگاه برش و حک لیزر روشن شود  و به مدت 10 دقیقه کار کند پس از آن دستگاه لیزر روشن شود. این مورد علی الخصوص در فصل سرما از ترکیدن تیوب دستگاه لیزربر اثر سرما جلوگیری می کند.

استفاده ازچیلرها در دستگاه های برش لیزری فلزات، دستگاه های حکاکی لیزری فلزات، دستگاه های برش لیزری غیرفلزات و دستگاه های حکاکی لیزری غیرفلزات الزامی است.

 

از نکات ضروری جهت استفاده از چیلر به موارد زیر می توان اشاره کرد: 

هنگامی که به مدت طولانی از دستگاه لیزر استفاده نمی شود، آب داخل چیلر تخلیه شود.

چلیر دستگاه لیزر در مکانی خشک با تهویه خوب قرار داده شود.

استفاده از آب کیفیت پایین و کثیف در تیوب دستگاه لیزر ممنوع است و می بایست ازآب مقطر جهت آب داخل چیلراستفاده شود.

به طور ماهانه آب داخل مخزن آب، تعویض شود.

دستگاه به هیچ وجه بدون وجود آب روشن نشود.

دمای آب داخل چیلر کنترل می شود.دمای چیلر دستگاه برش و حک لیزر می بایست بین ۱۸-۲۲ درجه سانتیگراد باشد.

درب توری خنک کننده دستگاه لیزر به طور منظم تمیز شود تا از ورود اجسام جامد ریز در داخل مخزن جلوگیری شود.

 

 

یکی از قطعات یدکی دستگاه برش لیزر خنک کننده های تیوب لیزر یا همان چیلر می باشد. طرز کار این قطعه یدکی به این صورت است که جریان آب در آن در حال گردش است و تیوب دستگاه لیزر را خنک می کند.

در صورتی که از چیلر مناسبی برای دستگاه برش لیزر خود استفاده نکنید ممکن است به تیوب شما آسیب برساند؛ بنابراین سعی کنید در انتخاب خود دقت نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از چیلر دستگاه لیزر مدل CW5000  استفاده کنید.

 

ساخت شرکت S&A از کشور چین

عمر طولانی

قابلیت کارکرد در مدت زمان طولانی

کاربری آسان

کنترل دمای هوشمند و هماهنگ سازی با دمای محیط

دارای هشدار دهنده های متفاوت

ولتاژ 220 ولت

فرکانس 60 هرتز

توان کمپرسور 0.37KW

توان پمپ

0.03KWظرفیت تانک 6 لیتر

ابعاد دستگاه cm 58*29*47

ابعاد بسته بندی 70*43*58

دستگاه لیزر 1390

دستگاه لیزر 1318

دستگاه لیزر 6090

دستگاه لیزر مارکینگ غیر فلزات

دستگاه لیزر فلز بر1325

چیلر دستگاه لیزر مدل CW5000

چیلر دستگاه لیزر CW5200

چیلر CW5200 یکی دیگر از محصولات شرکت S&A می باشد که برای دستگاه های با توان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این چیلر مشابه چیلر مدل 5000 می باشد فقط با این تفاوت که کمپرسور قوی تری دارد.

 

ساخت شرکت S&A

عمر طولانی

قابلیت کارکرد در مدت زمان طولانی

کاربری آسان

کنترل دمای هوشمند

دارای هشدار دهنده های متفاوت

ولتاژ 220 ولت

فرکانس 60 هرتز

توان کمپرسور 0.67KW

توان خنک کنندگی بالاتر نسبت به مدل CW5000

توان پمپ 0.03KW

ظرفیت تانک 6 لیتر

دارای حلقه کاری

هیستیرزیس

هوشمند در تشخیص دمای محیطی

ابعاد دستگاه cm 58*29*47

ابعاد بسته بندی 70*43*58 cm

دستگاه لیزر سایز 130 در 90

دستگاه برش لیزر 130 در 180

دستگاه لیزر 6090

دستگاه لیزر مارکینگ غیر فلزات

دستگاه لیزر فلز بر1325

سقزچی بازدید : 69 پنجشنبه 26 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

ماه گذشته گوشی هوشمند گلکسی XCover Pro سامسونگ دارای گواهینامه های مختلفی بود که نشان از راه اندازی قریب الوقوع آن داشت. ما قبلاً چند مشخصات XCover Pro را می دانستیم ، اما اکنون یک نشت غول پیکر همه آنها را در کنار تصاویر این گوشی نشان می دهد.

 

Galaxy XCover Pro با دارا بودن شماره مدل SM-G715F ، از Exynos 9611 SoC جفت شده با رم 4 گیگابایتی بهره می برد. این تلفن هوشمند One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 را در خود جای می دهد و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. این که آیا یک شکاف کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی دارد یا خیر ، در حال حاضر مشخص نیست.

 

Galaxy XCover Pro در حدود یک ال سی دی 6.3: 20: 9 FHD + LCD ساخته شده است که دارای یک سوراخ پانچ در گوشه فوقانی سمت چپ است که اسنپ سلفی سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای می دهد.

 

مشخصات کامل و سطح تصاویر Samsung Galaxy XCover Pro سامسونگ

XCover Pro در سمت راست دارای یک خواننده اثر انگشت است که در دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین دارای دو دکمه قابل برنامه ریزی است - یکی در بالا و دیگری در سمت چپ.

 

از آنجا که این تلفن هوشمند ناهموار است ، گلکسی XCover Pro با گرد و غبار IP68 و مقاومت در برابر آب و همچنین گواهینامه MIL-STD-810 همراه است. همچنین از ویژگی هایی به نام "فشار برای صحبت کردن" برای پیام های سریع استفاده می شود.

 

مشخصات کامل و سطح تصاویر Samsung Galaxy XCover Pro سامسونگ

Galaxy XCover Pro باتری 4،020 میلی آمپر ساعتی را از طریق درگاه USB-C شارژ می کند. کمتر از 10 میلی متر ضخامت دارد و بیش از 200 گرم وزن دارد.

 

گفته می شود که Galaxy XCover Pro 500 یورو قیمت دارد و در اوایل فوریه در اروپا عرضه می شود. ما باید بعد از اعلام رسمی ، که در اوایل فوریه طبق منبع ذکر شده ، در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن اطلاعات بیشتری کسب کنیم

سقزچی بازدید : 53 سه شنبه 24 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

OnePlus رسما از Concept One خود رونمایی کرد. در اوایل این ماه خسته شد و به محصولی با نام تجاری مک لارن با دوربین ناپدید شده اشاره کرد. نکته اصلی در مورد این مفهوم این است ... خوب ... دوربینی که در پشت شیشه نگاهی چشمگیر بازی می کند.

 

این سخت افزار به خودی خود شبیه به OnePlus 7T Pro است تا بتواند کلیدها ، دوربینها و حتی اسنپ های سلفی پاپ آپ را در اختیار شما قرار دهد. کانسپت یک در چرم رنگی پاپایا نارنجی با امضای مک لارن پیچیده شده است.

 

 

 

ویژگی برجسته مفهومی ، دوربینی است که در پشت شیشه ناپدید می شود و از آنها محافظت می کند. این به لطف لیوان الکتروشیمیایی است که هنگام اعمال جریان می تواند مات شود. این الهام گرفته از استفاده فعلی مک لارن در برخی از اتومبیل های اسپرت آن است که مایع آفتابگیر را ممنوع می کند تا خورشید را مسدود کند.

 

1

سنسورهای دوربین در پشت مخفی هستند تا زمان فعال شدن دوربین پنهان باشد - جابجایی بین حالت های مات و شفاف فقط 0.7 ثانیه طول می کشد. شیشه الکتروکرومی به عنوان یک فیلتر ND برای دوربین ها دو برابر می شود. در عكاسي ، چنين فيلتري نور را مسدود مي كند كه براي گرفتن دوربين بسيار روشن باشد ، بنابراين سايه ها و برجسته ترين سطح را براي ثبت جزئيات تراز مي كند.

 

OnePlus Concept One با یک دوربین ناپدید شده معرفی شد

ما فکر نمی کنیم که OnePlus به زودی معرفی "دوربین نامرئی" در پرچمداران را آغاز کند. این شرکت در گذشته شناخته شده بود تا ویژگی های تلفن های خود را که هزینه آن بالاتر از مزایای آن است ، حذف کند. در هر صورت ، ما فکر می کنیم جنبه عکاسی از دوربین نامرئی حتی اگر فقط برای نکات برجسته در فیلتر باشد ، از پتانسیل بالایی برخوردار است.

سقزچی بازدید : 55 دوشنبه 23 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

لندن (رویترز) - شاهزاده هری و همسرش مگان انگلیس روز سه شنبه به خانه كانادا در لندن رفتند تا از كمیسار عالی برای مهمان نوازی كه در تعطیلات کریسمس دریافت کردند تشکر کنند.

 

این زوج سلطنتی با کمیساریای عالی کانادا در انگلیس ، جنیس چارت ، دیدار کردند و در گالری کانادا در داخل کمیسیون که در حال برپایی نمایشگاهی ویژه از هنرمند بومی اسکاونواتی است ، بازدید کردند.

 

این اولین حضور عمومی سال هری و مگان بود ، پس از آنکه آنها شش هفته استراحت کردند تا کریسمس و سال نو را با فرزند 8 ماهه خود آرچی در کانادا بگذرانند.

 

این زوج قبل از ورود به ساختمان ، گفتگوی متدینانی را که پرچم های کانادا را می پوشیدند ، متوقف کردند.

 

هری و مگان ، دوک و دوشس ساسکس آخرین بار در روز مشترک المنافع در مارس 2019 از خانه کانادا بازدید کردند.

سقزچی بازدید : 58 یکشنبه 22 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

تصاویر ماهواره ای ناسا مناطقی را در جزیره کانگورو نشان می دهد که در دسامبر 2019 و ژانویه سال 2020 توسط آتش سوزی ها آتش گرفته اند.

(سی ان ان) یک سوم زمین در جزیره استرالیا که پناهنده برخی از حیوانات وحشی منحصر به فرد و در معرض خطر این کشور است ، با آتش سوزی های شدید در آتش سوخته است ، تصاویر ماهواره ای ناسا نشان می دهد.

 

میزان خسارت ناشی از آتش سوزی در جزیره كنگارو در ایالت استرالیا جنوبی روز سه شنبه توسط ماهواره Terra ناسا ضبط شد. این ویرانی به وضوح دیده می شود ، با زخم های سوختنی قهوه ای و آتش سوزی فعال که در آن یک بار سبز سرسبز ایستاده بود.

ناسا تخمین زده است که 155،000 هکتار (600 مایل مربع) این جزیره توسط آتش سوزی مصرف شده است ، و آن را "یک فاجعه زیست محیطی" می نامد.

تصاویر ماهواره ای گرفته شده توسط ناسا قبل و بعد از آتش سوزی در جزیره کانگورو ، استرالیا پراکنده شده است.

جهان ناسا

 

جزیره کانگورو که در ساحل جنوبی استرالیا قرار دارد ، به دلیل بیابانهای بکر خود مشهور است. این شامل ذخایر طبیعت حفاظت شده است که با حیوانات وحشی بومی مانند شیرهای دریایی ، کوالاها و گونه های پرنده متنوع روبرو هستند.

این جزیره محل زندگی dunnart جزیره کانگورو در معرض خطر است - یک مارپیچ کوچک که فقط در این جزیره یافت می شود - و کاکاتو سیاه براق که در دو دهه گذشته از حاشیه انقراض بازگردانده شده است.

به گفته دولت استرالیا جنوبی ، از اواخر ماه دسامبر آتش سوزی ویرانگر در این جزیره پراکنده شده است و باعث کشته شدن دو نفر ، تخریب 56 خانه و صدمه زدن به صدها ساختمان شد.

South Ocean Lodge ، هتلی لوکس در نزدیکی پارک ملی Flinders Chase در جزیره کانگورو ، در آتش سوزی ویران شد.

South Ocean Lodge ، هتلی لوکس در نزدیکی پارک ملی Flinders Chase در جزیره کانگورو ، در آتش سوزی ویران شد.

تصویر ناسا نشان داد که بیشتر مناطق سوخته در غرب این جزیره از جمله پارک ملی فلیندرز چیس قرار دارد که در ابتدا آتش سوزی ها در اثر صاعقه ناشی از آتش سوزی آغاز شد. این پارک یک مکان محبوب برای کشف لکه های اردک است که یکی از محبوب ترین گونه های استرالیا است.

پخش ویدئو

 

آتش سوزی koalas در نیو ساوت ولز 02:22 را تهدید می کند

براساس گزارش ناسا ، اکولوژیست ها تخمین می زنند که حدود 25000 کوال در جزیره کنگارو در این آتش سوزی ها جان خود را از دست داده اند و نیمی از جمعیت جزایر مریخ نورد را تشکیل می دهند.

این جزیره زمانی یک پناهگاه امن برای koalas در نظر گرفته می شد زیرا جمعیت آن عاری از کلامیدیا بود - بیماری که می تواند باعث نابینایی ، ناباروری و مرگ شود که در بین کوآلا ها در سرزمین اصلی رواج دارد.

سقزچی بازدید : 53 جمعه 20 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

واشنگتن (سی ان ان) ژنرال ارشد آمریكا روز دوشنبه گفت نامه ای مبنی بر اینكه ایالات متحده نیروهای خود را از عراق خارج كند به اشتباه و با كلمات ضعیف آزاد شد و به خبرنگاران گفت "این چیزی نیست كه اتفاق می افتد".

 

اما بیش از یک ساعت ، مقامات نظامی در واشنگتن و بغداد نتوانستند جواب قطعی در مورد صحت این نامه ارائه دهند یا اینکه آیا این نشان می دهد که سربازان آمریکایی در واقع قرار بود از عراق خارج شوند و عدم شفافیت باعث افزایش چشمگیر آن شد. سردرگمی در مورد معنی آن

در پایان ، رئیس ژنرال مارك میلی ، رئیس ستاد مشترک ، توانست شفاف سازی را ارائه دهد و به خبرنگاران گفت كه این نامه خود پیش نویس بوده و انتشار آن "یك اشتباه اشتباه" بوده است.

زمان وقوع این حادثه اما تأسف آور بود ، زیرا در حالی که مقامات نظامی به همراه سایر اعضای تیم امنیت ملی رئیس جمهور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، همچنان با سؤالاتی درباره قتل فرمانده ایرانی قاسم سلیمانی روبرو می شوند.

یک مقام کاخ سفید به سی ان ان ترامپ گفته است که از این اشتباه "نگران" است. این مقام گفت: رئیس جمهور در مورد نامه از دستیاران پرسید و "خواستار پاک شدن آن بود".

سند مورد بحث پیش نویس بدون امضای یادداشتی از فرماندهی ایالات متحده در بغداد بود كه به دولت عراق اطلاع می داد كه برخی از نیروهای آمریكایی در این كشور مجدداً اعزام می شوند.

همچنین به نظر می رسید که نیروهای آمریکایی از کشور خارج شده و موج فوری سؤال ها را ایجاد می کند ، به ویژه پس از اینکه مقامات آمریکایی در بغداد گفتند که این نامه معتبر است اما نمی تواند تأیید کند که آیا این نشان دهنده خروج نیروها است.

در پنتاگون ، خبرنگاران از میلی و وزیر دفاع مارك سؤال پرسیدند.

طغیان و عواقب برای ترامپ پس از قتل سلیمانی افزایش یافته است

طغیان و عواقب برای ترامپ پس از قتل سلیمانی افزایش یافته است

اسپر گفت: "ما نیروها را در سراسر منطقه مجدداً اعاده می کنیم." "این نامه متناقض جایی نیست که الان در آن قرار داریم."

اما سردرگمی حتی پس از آنکه این دو نفر از اتاق کنفرانس پنتاگون خارج شدند ، پایدار ماند و تا زمانی که مایلی بازگشت تا شفاف سازی بیشتر ادامه یابد ، ادامه پیدا کرد.

مایلی گفت: "این نامه پیش نویس است. این یک اشتباه بود ، بدون امضا بود ، نباید آزاد می شد ... (این حرف) ضعیف بود ، به معنای انصراف است. این چیزی نیست که اتفاق می افتد."

وی افزود: "این یک اشتباه صادقانه است ... نباید ارسال می شد."

میلی در ادامه اظهار داشت: نسخه نامه نامشخص که به مطبوعات منتقل شد ، پیش نویس بود که به منظور هماهنگی با ارتش عراق به اشتراک گذاشته شد و هرگز به عنوان یک یادداشت رسمی ارسال نشد.

وی همچنین گفت که او معتقد است این پیش نویس توسط کسی که ارتش عراق آن را تهیه کرده بود فاش شده است.

سرانجام ، مایلی تصریح کرد كه آمریكا به سربازان خارج از عراق سفارش نكرده ، اما اعلام كرده بود كه برخی از نیروهای این نیروگاه از آنجا اعزام خواهند شد ، گرچه وی جزئیات چندانی در مورد ماهیت این جنبش ارائه نداد.

یک مقام آمریکایی در بغداد به سی ان ان گفت که این نامه اخطار مربوط به انتقال نیرو از یک مکان به جای دیگر است. این مقام گفت که چنین اعلان هایی استاندارد هستند.

سقزچی بازدید : 54 جمعه 20 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)

سند مسافرتی که درهای جهان بیش از سایرین باز می شود چیست؟ این یک گذرنامه ژاپنی است.

شاخص گذرنامه هنلی ، که بطور دوره ای و معتبرترین گذرنامه های مسافرتی جهان را اندازه گیری می کند ، اولین گزارش خود از دهه جدید را منتشر کرده است.

اکنون ژاپن در صدر جدول رهبران قرار دارد و دسترسی به ویزا یا ویزا در هنگام ورود را به 191 مقصد باورنکردنی در سراسر جهان ارائه می دهد.

آسیا در صدر جدول قرار دارد و سنگاپور در جایگاه دوم (با امتیاز 190) و کره جنوبی با آلمان در رده سوم (با امتیاز 189) قرار دارد.

کشورهای اروپایی در بقیه ده کشور برتر نشان داده است ، فنلاند و اسپانیا در شماره 4 ، اسپانیا ، لوکزامبورگ و دانمارک در رده پنجم قرار دارند و سوئد و فرانسه در شماره 6 قرار دارند.

سقزچی بازدید : 64 پنجشنبه 19 دی 1398 زمان : 13:40 نظرات (0)
  • در بین قطعات لیزر مهمترین قسمت لیزر co2 تیوب آن می باشد .
  • تیوب لیزر را معمولا از جنس لوله تخلیه پلاسما یا از جنس شیشه می سازند .
  • اما کاواک های شیشه ای مرسو تر هستند زیرا دست رسی و ساخت آنها آسان تر است .
  • بهترین شیشه به منظور ساخت کاوا لیزر ، شیشه پریکس نسوز است که در مقابل تغییر دما مقاومت بالایی دارد .
  • چرا که سیستم لیزر با تولید گرمای زیادی همراه است.
  • با توجه به طرح ساخت ، طول تیوب لیزر را ۴۵ سانتی متر و قطر مقطع آن را ۲.۵ سانتی متر در نظر می گیریم .
  • جهت اتصال لوله های ورودی و خروجی گاز ، دو سوراخ در قسمتهای ابتدا و انتهای تیوب لیزر تعبیه می کنیم
  • یا اینکه تیوب را به هنگام ساخت به گونه ای می سازیم که قابلیت اتصال دو لوله به ابتدا و انتهای ان وجود داشته باشد.
  • تیوب لیزر ابتدا در یک لوله شیشه ای بزرگتر که همان لوله سیستم خنک کننده است قرار می گیرد
  • سپس بر رویه پایه های نگه دارنه لیزر محکم می شود.
  • برای تهیه تیوب لیزر و دیگر قطعات لیزر می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

    =========پیشنهاد ما به شما خواندن این مقاله که در خصوص نگهداری تیوب لیزر هست==========

سقزچی بازدید : 46 پنجشنبه 19 دی 1398 زمان : 11:39 نظرات (0)

(CNN) غذاهای فراوری شده به دلیل ویژگی های سلامتی آنها شناخته نمی شوند. ما این را می دانیم ، اما مقاومت در برابر نان شیرینی های همکار مهربانی که به دفتر خود آورده اید سخت است. اکنون ، تحقیقات منتشر شده در چهارشنبه در BMJ ممکن است حداقل مکث بیشتری به شما بدهد قبل از انتخاب صورتی با آبپاش.

 

محققان دریافتند افرادی که غذاهای فرا فرآوری شده بیشتری مصرف می کنند ، خطر ابتلا به سرطان بیشتری دارند. چنین غذاهایی مواردی هستند که کلمات غیرقابل تشخیص و غیرقابل توصیف را در لیست مواد تشکیل دهنده دارند - هر چیزی از آب نبات که زبان شما را به رنگهای سالم کنسرو شده سالم تبدیل کرده و مملو از عطر و طعم مصنوعی ، مواد افزودنی یا امولسیفایر باشد. بیشتر مواد غذایی تا حدی فرآوری می شوند ، اما غذاهای فرا فرآوری شده به طور معمول کالری ، سدیم و قند بیشتری از کالری دارند.

سقزچی بازدید : 63 چهارشنبه 18 دی 1398 زمان : 12:19 نظرات (0)

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 1,933
  • بازدید کلی : 10,814