loading...

ایران بلاگ

تداوم بررسی پرونده های مهاجرتی کانادا

 

اداره مهاجرت کانادا بررسی پرونده های مهاجرتی را متوقف نکرده است

گرچه اداره مهاجرت کانادا فعالیت دفاتر خود را به حداقل ممکن رسانده و بسیاری از مراکز انگشت نگاری و چهره نگاری را به صورت موقت تعطیل نموده اما پرونده های مهاجرتی کانادا که به صورت آنلاین به این اداره می رسد مورد بررسی قرار می‌گیرد و طبق لایحه های صادر شده پرونده کسی به دلیل کمبود مدارک و ارسال نکردن مدارک پلیسی و یا پزشکی و حتی مدارک تکمیلی برای پرونده بسته نخواهد شد و به مدت ۹۰ روز به متقاضیان فرصت داده می شود که مدارک تکمیلی را برای این ادارات ارسال نمایند.

در کانادا بیش از ۸۰ روش مختلف برای مهاجرت دائم و یا موقت وجود دارد و کمبود نیروی کار در بسیاری از مشاغل آن چنان چشمگیر است که به هیچ وجه اداره مهاجرت قادر نیست که برای مدت طولانی دفاتر خود را تعطیل کند.

ورود به کانادا و پرونده های مهاجرتی

گرچه قوانین مسافرت های هوایی و زمینی به کانادا در طی هفته‌های اخیر چندین بار تغییر کرد اما شهروندان کانادا، دارندگان کارت اقامت دائم، کارگران موقت و دانشجویان با اصلاحیه هایی که بر روی قوانین اولیه به وجود آمد در شرایط خاصی اجازه ورود پیدا کردند که گزارش تمام تغییرات را می‌توانید در سایت اداره مهاجرت مشاهده فرمایید.

یکی از معضلات فعلی دولت کانادا عدم ورود نیروهای کار موقت مخصوصاً در فصول برداشت محصول و میوه چینی همچنین کارگران موقتی که در بخش‌های کشاورزی و مواد غذایی مشغول به کار بودند نمایان است. دولت‌های استانی و دولت مرکزی دائماً در تلاش برای پیدا کردن راه حل‌های مناسب و کارا برای حل این بحران هستند ولی تمام تلاش آنها به یک‌جا خواهد رسید و آن اینکه کمبود نیروی کار آنچنان محسوس است که باید هرچه سریعتر نقطه پایانی بر مشکل فعلی و گسترش ویروس گذاشته شود و ما هم امیدواریم که به زودی شاهده گشایش‌های فراوانی در این مسیر باشیم.

بحران کرونا و تبعات آن

بحران سلامتی که همراه با انتشار ویروس کرونا این به شکل فزاینده‌ای در سرتاسر جهان پدید آمده کارشناسان را با نگرانی‌های شدیدی روبرو کرده است. یکی از این نگرانی‌ها برخورد مقامات آمریکایی با بحران رو به رشد و اظهار نظرهای آنان دال بر اینکه ممکن است انتشار این بیماری به مرگ بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمریکا منجر شود نگرانی‎ها را افزایش داده و همزمان پیش بینی می‌شود که عواقب آن برای اقتصاد فاجعه بار باشد.

در همان حال که برخورد سهل انگارانه دولت آمریکا باعث انتشار سریع ویروس کرونا در این کشور شد و تا کنون به مرگ بیش از ۹۱۰۰ نفر منجر شده است دولت کانادا با اقدام سریع و به موقع خود توانست روند رشد ویروس را در کشور کنترل کند . از جمله اقدامات به موقع دولت کانادا بستن مدارس و مشاغل غیر ضروری مراقبت از شهروندان خود و جلوگیری از بحران اقتصادی از جمله مواردی بود که دولت کانادا با آن قاطعانه برخورد کرد.

دولت کانادا و کنترل شرایط بحرانی

کانادا برای تک تک شهروندان و افراد مقیم دائم یا موقت احترام و ارزش بالای قائل است و تدابیر اقتصادی و امنیتی آن دال بر این نکته است. پرونده های مهاجرتی کانادا نیز از این احترام مستثنی نیستند و دولت تمام تلاش خود را برای بررسی سریع آنها انجام می‌دهد.

دولت کانادا برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا ۲۷۵ میلیون دلار تاکنون سرمایه‌گذاری کرده است که این بودجه عمدتاً با محوریت تدوین و اجرای اقدامات برای شناسایی ،مدیریت و کاهش انتقال ویروس به محققان در سراسر کشور اختصاص یافته است .محققان موظف به انجام آزمایشات سریع و همچنین تلاش برای تولید واکسن هستند.

پتی حاجدو، وزیر بهداشت فدرال دستور العملی را با آزمایشگاه‌های استان‌ها امضا کرده است تا اولویت به بررسی و پیدا کردن واکسن برای کوید ۱۹ باشد .

ابزارهایی طراحی شد تا مردم در لحظه از تغییراتی که در میزان انتشار و مرگ و میر ایجاد می‌شود آگاه شوند. در حالیکه در کمال تاسف تعداد مبتلایان به این ویروس در آمریکا رو به افزایش است، کانادا توانست با تدابیر خود آن را تحت کنترل درآورده و از افزایش سریع آن جلوگیری کند.

تسهیلات دولت کانادا

دولت کانادا از سوی دیگر اعلام کرد که هر فردی که به دلیل گسترش ویروس کرونا درآمد خود را از دست داده است می‌تواند ماهانه مبلغ ۲ هزار دلار دریافت نماید که این پول به مدت ۴ ماه برای کانادایی‌ها و افرادی که بیمه بیکاری ندارند از جمله افرادی که خود اشتغال هستند و و یا کارگران کنتراتی به راحتی قابل وصول است.


site

سقزچی بازدید : 60 جمعه 12 دی 1399 زمان : 12:12 نظرات (2)

تراریوم یا باغ شیشه ای چیست؟

شاید در گذشته گل ها و گیاهان به اندازه امروز تنوع نداشتند و گل و گیاه خانگی همان گلدان های سفالی دور حوض و شمعدانی و حسن یوسف بود. اما حالا گلهای خانگی تنوع بسیار زیادی دارند و می توانند یکی از گزینه های بسیار خوب به عنوان هدیه باشند. یکی از انواع گیاهان که هدایای بسیار جذابی هم هستند تراریوم ها هستند.

تراریوم چیست؟

تراریوم را می توان یک باغ شیشه ای دانست. محفظه ای شیشه ای که می تواند گیاهان تزئینی متنوعی را در خود جای دهد. تراریوم ها مناسب گیاهانی هستند که برای رشد به رطوبت زیادی احتیاج دارند زیرا این محفظه شیشه ای دارای رطوبت بیشتری نسبت به فضای آزاد است.

در حقیقت می توان با استفاده از تراریوم فضا و شرایط لازم برای نگهداری از برخی گیاهان در خانه را فراهم کرد. تراریوم می تواند از گیاهان شما در مقابل آلودگی ها و گرد و خاک مراقبت کند و فضای مناسبی برای رشد گیاه فراهم می کند.

مزایای تراریوم

تراریوم ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که در یک فضا چند نوع گیاه مختلف داشته باشید و چیدمان گیاهان متنوع درکنار یکدیگر زیبا و چشم نواز خواهد بود.

تراریوم می تواند یک گزینه عالی برای فضاهایی باشد که امکان نگهداری چندین گلدان در آنها وجود ندارد ولی به کمک تراریوم در یک محفظه می توانید چندین نوع گیاه مختلف را داشته باشید و از زیبایی آنها لذت ببرید. نگهداری تراریوم ها در محیط کار و روی میز کار و یا در بخش های مختلف خانه می تواند ایده جذاب و قابل توجهی باشند.

به تراریوم ها گلخانه مینیاتوری نیز گفته می شود و شما می توانید خودتان در خانه نیز تراریوم موردعلاقه خود را با گیاهان مختلف و با سلیقه خود بسازید.

آیا تراریوم ها انواع مختلفی دارند؟

تراریوم ها براساس نوع محفظه خود دو نوع کاملا بسته و باز دارند. تراریوم های کاملا بسته از همه جهت توسط محفظه شیشه ای احاطه شده اند و بیشتر مناسب گیاهان گرمسیری هستند. گیاهانی که به رطوبت زیاد و آبیاری کمتری احتیاج دارند و به گردش هوای چندانی احتیاج ندارند. البته درهای محفظه بسته باید هر هفته باز شود تا رطوبت، بخار و هوای داخل محفظه خارج شود در غیر اینصورت گیاه شما کپک میزند و انواع قارچ ها باعث از بین رفتن گیاهان خواهند شد.

یک نوع دیگر تراریوم از محفظه هایی ساخته می شود که بخشی از آن دیواره یا سقف ندارد. این مدل تراریوم برای نگهداری گیاهانی مناسب است که به رطوبت کمتری نیاز دارند و درعوض باید دائما در معرض جریان هوا باشند. توجه داشته باشید محفظه های درباز مناسب گیاهانی است که به نور مستقیم خورشید نیاز دارند و این مدل از گیاهان حتما باید در محفظه در باز نگهداری شوند.

چه گیاهانی مناسب نگهداری در تراریوم هستند؟

واضح است همه ی گیاهان برای نگهداری در تراریوم مناسب نیستند و به دلیل شرایط خاص و ویژه تراریوم باید گیاهانی مناسب این شرایط انتخاب شود.

گیاهان مناسب نگهداری در تراریوم: سرخس، پتوس، کاکتوس، بگونیا، فیتونیا، سانسوریا، برگ بیدی و ….

ملاک انتخاب گیاهان برای ساخت تراریوم

برای ساخت تراریوم و انتخاب گیاهان، اولویت با گیاهانی است که دوستدار رطوبت هستند. البته اگر گیاه شما به رطوبت حساس است حتما باید در تراریوم با محفظه باز نگهداری شود.

باتوجه به فضای کم تراریوم باید گیاهانی را انتخاب کنید که رشد کمی دارند زیرا گیاهان با رشد سریع خیلی زود فضای تراریوم را اشغال می کنند.

در هنگام چیدمان تراریوم باید مراقب باشید گیاهان به دیواره نچسبند و همچنین گیاهانی را انتخاب کنید که با نور کم سازگاری داشته باشند و در این نور طراوت و تازگی خود را حفظ کنند.

برای ساخت تراریوم به چه ابزار و وسایلی احتیاج است؟

همانطور که پیش از این گفته شد علاوه براینکه شما می توانید تراریوم را به صورت آماده از گلفروشی خریداری کنید و یا سفارش ساخت انواع تراریوم، با سلیقه خود را به گلفروشی بدهید خودتان نیز می توانید به ساخت تراریوم مشغول شوید.

برای ساخت تراریوم به این وسایل نیاز دارید:

ظرف شیشه ای، شن، صابون، خاک و گیاهان مورد نظر شما.

قبل از هرکاری یک ظرف شیشه ای که دهانه ی خیلی بسته ای نداشته باشد را انتخاب کرده و ظرف را به خوبی با آب و مواد شوینده بشویید و اجازه دهید ظرف کاملا خشک شود. اولین لایه از خاکی که درون ظرف میریزید باید شن درشت و یا سنگ ریزه باشد و بعد از آن یک لایه ذغال و سپس خزه در کف تراریوم قرار داده می شود. لایه های بعدی لایه مخلوط خاک و سپس شن است. اگر تمایل داشته باشید می توانید در مرحله آخر از سنگ های تزئینی برای زیبایی بیشتر تراریوم استفاده کنید.

بعد از اینکه لایه های خاکی روی هم قرار گرفتند نوبت به کاشتن گیاه در خاک است. مراقب باشید ریشه گیاهان از خاک بیرون نباشند و در اثر تماس با اکسیژن باعث خرابی گیاه شما نشوند. مرحله آخر می تواند قرار گرفتن سنگ های تزئینی و خزه بوده و سپس می توانید با گذاشتن درپوش محفظه تراریوم را کاملا ببندید.

چند نکته راجع به نگهداری تراریوم

تراریوم ها احتیاج به آبیاری زیادی ندارند و اسپری آب بر روی گیاهان کافی است. آبیاری بیش از حد گیاه باعث گندیدگی و کپک زدن آن و همچنین پوسیدن ریشه گیاه می شود.

البته آبیاری تراریوم های بسته و باز تفاوت هایی دارند. اگر تراریوم شما محفظه کاملا بسته ای دارد نیاز به آبیاری چندانی ندارد و عموما فضای گیاهان مرطوب است اما تراریوم های باز لازم است هر دوهفته یکبار با اسپری آب، آبیاری شوند. می توایند محض اطمینان پیش از آبیاری به شیشه تراریوم دقت کنید اگر شیشه محفظه خشک باشد گیاه شما نیاز به آبیاری دارد.

مراقب میزان نوری که به گیاه می رسد باشید. باتوجه به نوع گیاهی که در تراریوم کاشته اید باید میزان نور دریافتی گیاه را کنترل کنید تا گیاه شما سالم بماند. از طرفی دیگر گیاهان موجود در تراریوم به کود و ویتامین و تغذیه احتیاج دارند پس با مشورت با یک متخصص نوع کود و نحوه ی مراقبت از گیاه را یاد بگیرید تا گیاهان شما همیشه سلامت باشند.

مراقب باشید بیش از اندازه گیاهانتان را آبیاری نکنید، بیش از حد لزوم کود و ویتامین به گیاهان ندهید و تحت تابش مستقیم و طولانی مدت آفتاب باعث خراب شدن گیاهان خود نشوید.

 

پیشنهاد بررسی: خرید گل روز مادر

 
سقزچی بازدید : 66 جمعه 21 آذر 1399 زمان : 21:47 نظرات (0)

قالب اینستاگرام چیست؟ 

این روزها که همه در مورد مزایای استفاده از قالب اینستاگرام صحبت می‌کنند، ببینیم تعریف قالب چیست؟  قالب به معنی فایلی طراحی شده با همه استانداردهای لازم است که می‌توانید اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را وارد فایل کنید و اطلاعات غیرضروری را حذف یا اطلاعات بیشتری را به فایل اضافه کنید. و در انتها بتوانید فایلی استاندارد و قابل استفاده خروجی بگیرید و مورد استفاده قرار دهید.

قالب اینستاگرام رایگان 

سایت کادرآموزش بنا بر درخواست زیاد کاربرانش اقدام به طراحی ۲ قالب اینستاگرام رایگان کرده است و در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند محصولات و خدمات‌شان را با مجموعه طرح‌های لایه باز حرفه‌ای، در اینستاگرام تبلیغ کنند و باعث جذب مخاطب بیشتر شوند.

همانطور که گفته شد در پکیج قالب آماده ۲ بنر با کیفیت عالی در فرمت (PSD) قالب اینستاگرام لایه باز در فتوشاپ آماده شده تا محصولات و خدمات‌تان را به راحتی و به صورت حرفه‌ای تبلیغ کنید. می‌توانید برای انواع تبلیغ با موضوعات متنوع از جمله فروش محصولات آموزشی، محصولات بهداشتی و درمانی، محصولات فرهنگی مانند فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل، گجت، کتاب، لوازم تحریر، لوازم خانه و … با خلاقیت‌تان استفاده کنید.

قالب رایگان پست اینستاگرام

اولین طرح آماده شده در پکیج برای تبلیغ پست اینستاگرام است. فایل‌های لایه باز پست اینستاگرام بنرپرو ساختاری هوشمندانه دارد،‌ می‌توانید متن‌ها و تصاویر را به راحتی و کامل ویرایش کنید که سرعت‌تان را در طراحی پست اینستاگرام نیز افزایش می‌دهد. در قالب رایگان پست اینستاگرام اطلاعات طراحی در ۶ گروه مجزا طبقه‌بندی شده‌اند که خیلی سریع می‌توانید قسمت موردنظر را پیدا کرده و ویرایش کنید.

گروه اول: متن

در گروه اول همه لایه متن‌های استفاده شده در قالب رایگان پست اینستاگرام قرار داده شده است می‌توانید با فلش کنار نام متن، گروه را باز کرده و متن را تغییر داده یا متنی را حذف و اضافه کنید.

گروه دوم: لوگو

در گروه دوم آیکون لوگو به صورت Smart object طراحی شده که با کلیک روی گزینه لوگو به صفحه‌ای جداگانه می‌روید و خیلی راحت می‌توانید لوگوی‌تان را جایگزین کنید.

گروه سوم: آیکون

در گروه سوم دو آیکون تلفن و مکان (Location) همراه با افکت‌های انجام شده وجود دارد که می‌توانید به راحتی ویرایش انجام داده یا اگر نیاز ندارید حذف کنید.

گروه چهارم: طرح

در گروه طرح همه طرح‌های انجام شده در فایل لایه باز پست اینستاگرام قرار داده شده و به‌راحتی می‌توانید ویرایش یا جایگزین کنید و می‌توانید رنگ طرح‌ها را تغییر دهید.

گروه پنجم: عکس

در گروه پنجم لایه عکس قرار دارد و لایه به صورت Smart object طراحی شده است. روی لایه عکس کلیک کرده و تصویر محصول یا خدمات‌تان را جایگزین کنید.

گره ششم: بکگراند 

در آخرین گروه از قالب اینستاگرام رایگان می‌توانید رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید و طبق رنگ سازمانی‌تان رنگ را انتخاب کنید.

قالب استوری اینستاگرام

قالب دومی که در پکیج قالب‌های رایگان اینستاگرام قرار دارد مربوط به قالب استوری است. قالب استوری با توجه به استانداردهای لازم برای استوری اینستاگرام طراحی شده و حاشیه امن در استوری در نظر گرفته شده است. قالب رایگان استوری اینستاگرام به‌راحتی قابل تغییر و ویرایش است و همانند قالب پست اینستاگرام در شش گروه مجزا طبقه‌بندی شده است. می‌توانید با استفاده از هر گروه به راحتی ویرایش یا حذف و اضافه در طراحی انجام دهید.

این ۲ طرح فقط برای تبلیغ یک محصول یا خدمت خاص نیست بلکه با داشتن محصول به راحتی می‌توانید ۱۰۰‌ها تبلیغ حرفه‌ای را برای خدمات متنوع طراحی کنید.

 

فایل لایه باز - بنر پرو

هوشمند سازی لایه‌ها ساختار حرفه‌ای و استفاده بسیار آسان

همانطور که گفته شد متن‌ها داخل گروه‌ها‌ قرار دارند و برای تصاویر از امکان هوشمند فتوشاپ به نام Smart Object استفاده شده است، کافیست تصاویر و متن‌های‌تان را آماده کرده و به راحتی جایگزین کنید.

آموزش طراحی پست اینستاگرام

بسته قالب رایگان اینستاگرام همراه با فایل‌های آموزشی 

هدف بنر پرو آماده کردن طرح‌های آسان گرافیکی برای همه‌ افراد است. طراح حرفه‌ای گرافیک، مدیر کسب‌وکارهای کوچک یا بزرگ، آرایشگر، گل فروش یا حتی فردی عادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کند، می‌تواند به راحتی از بسته‌ حرفه‌ای و رایگان قالب آماده استفاده کند. زیرا محصول رایگان قالب همراه با فایل آموزشی آسان و کاربردی و چک لیست است. ما همه مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کرده‌ایم و آن‌ها را در ساده‌ترین حالت آموزش داده‌ایم.

دانلود قالب آماده اینستاگرام

پکیج قالب‌های آماده اینستاگرام شامل دو طرح مربوط به پست و استوری اینستاگرام است که به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار دارد. روی دکمه دانلود کلیک کنید و دو قالب رایگان را همراه با فایل‌های لایه باز و آموزش استفاده از قالب را دانلود کرده و استفاده کنید.

محصول قالب پست و استوری اینستاگرام برای استفاده در نرم‌افزار فتوشاپ آماده شده است. 

 

سقزچی بازدید : 115 پنجشنبه 20 آذر 1399 زمان : 23:46 نظرات (0)

مقایسه برندهای معتبر لوازم خانگی ایرانی

در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه برندهای معتبر لوازم خانگی ایرانی بپردازیم، ببینیم که کدام برند بهتر توانسته انتظار کاربران خود را برآورده کند؟ پس لطفا تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

آشنایی با معروف‌ترین برندهای ایرانی

شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا با وجود برندهای معتبر و با کیفیت خارجی، افراد بسیاری در داخل کشورمان ترجیح می‌دهند از وجود لوازم خانگی ایرانی بهره ببرند. می‌توان گفت که به صرفه بودن و همچنین برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش، عمده دلایلی است که مصرف کنندگان ایرانی ترجیح می‌دهند از لوازم خانگی وطنی استفاده کنند.
اگر بخواهیم به بررسی کیفیت لوازم خانگی تولید شده در شرکت‌های ایرانی بپردازیم، به جرات می‌توان گفت که این وسایل از نظر کیفیت دست کمی از نمونه‌های خارجی ندارند. رقابت بالای بین شرکت‌های داخلی به خصوص در سال‌های اخیر بر سر جذب و راضی نگه داشتن مشتری دلیلی شده تا آن‌ها کیفیت کار خود را بالا ببرند و بتوانند در بازار حرفی برای گفتن داشته باشند.

در پی مصرف بالای کاربران به لوازم خانگی همچون یخچال، انواع وسایل سرمایشی و گرمایش، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، انواع ظروف طبخ غذا و ... شرکت‌های بسیاری در کشور دست به کار شده‌اند تا بتوانند این نیاز را در جامعه مرتفع سازند. این باراز پسندی بالا دلیلی شده تا امروزه شاهد برندهای متنوعی از لوازم خانگی در کشور باشیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان اشاره‌ای به موارد زیر داشت:

  • پارس خزر
  • اسنوا
  • امرسان
  • جنرال استیل
  • ایکس ویژن
  • پاکشوما
  • جی پلاس
  • استیل البرز
  • ایران شرق
  • آبسال


برند پارس خزر



شرکت پارس خزر یکی از مطرح‌ترین برندهای حال حاضر در ایران است که بیشتر وسایل این شرکت را می‌توان در لوازم برقی کوچکی همچون آبمیوه گیری، چرخ گوشت، جارو برقی، پلوپز، آرام پز و ... جستجو کرد. این شرکت در سال 1347 با همکاری توشیبای ژاپن شروع به کار کرد اما بعد چندین سال نام خود را به پارس خزر تغییر داد. لوازم خانگی تولید شده در این شرکت به دلیل داشتن قیمتی مناسب در مقایسه با مارک‌های خارجی بسیار با صرفه‌تر است. از این‌رو برای افرادی که به دنبال خرید جهیزیه هستند لوازم خانگی پارس خزر می‌تواند گزینه‌ای ایده آل باشد.

برند اسنوا

اسنوا برند اصیل ایرانی است که چند سالی است با تولید محصولات با کیفیت بر سر زبان‌ها افتاده است. این شرکت در سال 1367 تاسیس شد و در سال 1384 و 1385 به عنوان یک استارت آپ، شروع به فعالیت کرده است. از مهم‌ترین لوازم خانگی تولید شده در این شرکت می‌توان اشاره‌ای به یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر آبی، فر و ... کرد. لوازمی همچون لباسشویی و اجاق گاز این برند به دلیل برخورداری از کیفیتی بالا توانسته‌اند نبض بازار ایران را در دست بگیرند.



برند پاکشوما

پاکشوما در سال 1354 به عنوان شرکت تولید کننده لوازم خانگی مشغول به فعالیت شد. این شرکت کار خود را ابتدا با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتومات آغاز کرد اما با گسترش دامنه فعالیت، لوازم دیگری همچون یخچال فریزر، مایکروفر، ماشین ظرفشویی و ... را روانه بازار کرد و اکنون امروزه به دلیل برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، بسیاری از لوازم خانگی این برند مهمان خانه‌های ایرانیان هستند.



برند امرسان

شهرت یخچال فریز امرسان امروزه بر هیچ ایرانی پوشیده نیست. ما این برند را بیشتر با یخچال فریزهای با کیفیتی که روانه بازار کرده می‌شناسیم. این شرکت علاوه‌بر ساخت یخچال، با تولید محصولات ارزشمند دیگری همچون جاروبرقی، اجاق گاز، هود، لباسشویی و ... توانسته نامی نیک از خود به یادگار بگذارد. از ویژگی‌های جالب محصولات تولیدی این شرکت برخورداری از خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب است. به عنوان نمونه، یخچال فریزر امرسان، با گارانتی 3 ساله روانه بازار شده است که این خود کیفیت بالای محصولات تولید شده در این شرکت را به مخاطب گوشزد می‌کند.


برند استیل البزر

این برند نیز در عرصه تولید لوازم خانگی توانسته به خوبی بدرخشد. شرکت استیل البرز در شیراز راه اندازی شد و عمده تولیدات آن در زمینه انواع سینک آشپزخانه و ظرفشویی است؛ اما در تولید لوازمی دیگر همچون هود آشپزخانه، اجاق گاز، انواع شیرآلات و ... نیز دستی بر آتش دارد.


خرید بهترین برند لوازم خانگی ایرانی از فروشگاه لیروفا

فروشگاه اینترنتی لیروفا، این امکان را به شما سروران گرامی می‌دهد تا در فضای مجازی و به صورت آنلاین بتوانید بهترین برند لوازم خانگی ایرانی مورد نیاز خود را خریداری و با تحویل اکسپرس، آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

 
سقزچی بازدید : 225 پنجشنبه 20 آذر 1399 زمان : 23:43 نظرات (0)

خرید میوه خشک
میوه خشک شده یا چیپس میوه یکی از پرطرفدارترین و مقوی‌ترین خشکبارها و میان وعده های طبیعی است که علاوه بر طعم و مزه خوب، خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد. با توجه به اینکه در هر فصل از سال تعداد محدودی از میوه‌ها را می‌توان به صورت تازه مصرف کرد، راهکار خشک کردن، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تجربه کردن طعم انواع میوه‌ها در فصول مختلف و نگهداری برای مدت زمان طولانی باشد.

فرایند تولید این محصول معمولا به دو روش استفاده از آفتاب و استفاده از دستگاه‌های خشک کن میوه انجام می‌شود که روش دوم روش سریع‌تری است.

خواص میوه خشک
به گفته متخصصان، میوه خشک تمامی خواص میوه تازه را دارد و تنها آب موجود در میوه تازه، حذف شده است. هر کدام از انواع میوه‌های خشک دارای خواص منحصر به فرد خود هستند. از پرطرفدارترین میوه‌های خشک می‌توان به سیب، موز، خرمالو، میوه های استوایی و آلو اشاره کرد که اغلب آنها دارای خاصیت ضدسرطانی و تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. در وبسایت لایانسا در صفحه هر محصول جزئیات مربوط به خواص هر میوه ذکر شده است.

میوه خشک لایانسا
در لایانسا می توانید میوه خشک، سبزیجات و صیفی‌جات خشک صادراتی را در بسته‌بندی جذاب با پایین‌ترین نرخ بازار خریداری کنید. در فرایند خشک کردن این میوه‌ها از هیچگونه موارد شیمیایی استفاده نشده است. کارشناسان ما در لایانسا راهنمای شما در انتخاب و خرید میوه خشک و همچنین خرید عمده هستند.

 

سقزچی بازدید : 124 پنجشنبه 26 تیر 1399 زمان : 12:57 نظرات (0)
چگونه بهترین ماشین ظرفشویی بوش راکه به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی شناخته می شود را انتخاب وبا بهترین قیمت به طور مستقیم ازنمایندگی بوش تهیه کنیم.
 

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

به گزارش بولتن ، اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود را دارید و در این میان بوش المان را به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی برای منزل خود انتخاب کرده اید مطمئنا در مورد برند بهترین انتخاب را داشته اید اما احتمالا برای انتخاب مدل سردرگم شده اید چراکه وقتی شما به بازار و یا یک فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنید احتمالا با انبوهی از مدل های مختلف روبرو خواهید شد که بسیاری از آنها از نظر ظاهر شبیه به هم هستند اما اختلاف قیمت بین مدل های مختلف می تواند شما سردرگم کند چراکه دلایل واقعی اختلاف قیمت ماشین ظرفشویی بوش را نمی دانید به همین دلیل ممکن است مانند بسیاری از ایرانی ها ترجیح دهید که بالاترین و آخرین مدل را انتخاب کنید چراکه اکثریت مردم تصور می کنند بالاترین و گران ترین مدل مطمئنا کیفیت شستشو و طول عمر بیشتری دارد به همین دلیل ترجیح می دهند کمی بیشتر برای خرید ماشین ظرفشویی خود هزینه کنند.

اما اگر این چنین فکر می کنید باید بگوییم که این طرز فکر حداقل در اینجا اشتباه است چراکه تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش از نظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند تنها امکانات و تکنولوژی بکار رفته در آنهاست که باعث افزایش و اختلاف قیمت در آنها می شود که شاید بسیاری از این فناوری ها و برنامه های شستشو برای شما کارایی زیادی نداشته باشد به یاد داشته باشید که بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا شناخته می شود پس می توان گفت نمام مدل های این شرکت جزو بهترین ها محسوب می شوند، پس اگر می خواهید برای خرید ماشین ظرفشویی بوش هزینه کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مناسب با نیازهای شما باشد پس باید مدلی را انتخاب کنید که امکانات و ویژگی هایی مورد نظر شمارا داشته باشد و از آن مهم تر بتوانید از امکانات آن استفاده کنید اما نه مانند بسیاری از افراد که بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را در منزل دارند اما هیچ وقت از امکانات و برنامه های شستشوی آن استفاده نمی کنند چراکه بیشتر این افراد معمولا از یک و یا نهایتا دو برنامه شستشوی آن استفاده می کنند.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

قیمت ماشین ظرفشویی بوش و تاثیر تکنولوژی های بکار رفته در آن

در ابتدا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر تکنولوژی هایی که در بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی بوش می توانند تاثیر گذار باشند و ممکن است برخی از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و ترجیح دهید برای آن هزینه نکنید اما زمانی می توانید این تصمیم را بگیرید که با مزیت و نحوه عملکرد آنها به خوبی آشنا باشید؛ به طور مثال امروزه سنگ زئولیت Zeolite در ماشین ظرفشویی خیلی بر سر زبان ها است به همین خاطر خیلی از افراد را می بینید که فقط به دنبال مدلی از ماشین ظرفشویی بوش هستند که دارای سنگ زئولیت باشد و حاضر هستند بابت یک چنین آپشنی هزینه بسیار زیادی کنند بدون آنکه بدانند سنگ Zeolite چگونه کار می کند و می تواند چه مزیت هایی برای آنها ایجاد کند تا بتوانند تصمیم بگیرید که آیا این میزان هزینه برای داشتن چنین امکانی برای شما می تواند مفید باشد یا خیر؟ به همین جهت بهتر است بدانید که سنگ زئولیت Zeolite در حقیقت یک ماده یا همان سنگ معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده این سنگ مانند خیلی از سنگ های موجود در طبیعت دارای خصوصیتی می باشد که می تواند رطوبت را به خود جذب کرده و آن به گرما تبدیل کند گرمایی که این سنگ با دریافت رطوبت می تواند تولید کند چیزی در حدود 240 درجه فارنهایت می باشد که شرکت بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا از ویژگی این سنگ برای کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش استفاده می کند، به این صورت که سنگ زئولیت در کنار المنت قرار می گیرد و برای تولید گرما به آن کمک می کند و باعث کاهش مصرف انرژی در دستگاه می شود در ادامه با نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماشین ظرفشویی بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی زمانی که شروع به آبکشی اولیه ظروف می کند سنگ زئولیت شروع به جذب رطوبت در دستگاه می کند و آن را به گرما تبدیل می کند در مرحله بعد وقتی ماشین ظرفشویی وارد مرحله شستشو می شود المنت ها داغ شده شروع به گرم کردن آب می کنند در اینجا سنگ زئولیت که در کنار المنت قرار دارد به کمک آن رفته و باعث می شود المنت زمان کمتری برای گرم کردن آب روشن باشد که این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود اما کار به اینجا تمام نمی شود چراکه وقتی ماشین ظرفشویی بوش شستن ظروف را به پایان می رساند و وارد مرحله خشک کردن ظروف قرار می گیرد بار دیگر این گرما به کمک المنت ها می آید در اینجا فن شروع به باد زدن می کند و گرمای سنگ و المنت را در ماشین به حرکت در می آورد در اینجا نیز سنگ زئولیت باعث می شود که المنت زمان کمتری روشن باشد درنتیجه باز برق کمتری مصرف خواهد شد، دقت داشته باشید که سنگ زئولیت تاثیری بر کیفیت خشک کردن ظروف ندارد چراکه تنها باعث می شود چیزی حدود 10 درصد در مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای این سنگ می باشند دارای برچسب انرژی +++A می باشند اما مدل هایی که دارای این سنگ نیستند رتبه انرژی آنها ++A می باشد.

اما یک تفاوت کوچک نیز بین مدل هایی که دارای سنگ Zeolite هستند با مدل هایی که سنگ زئولیت ندارند وجود دارد آن هم این است که چون سنگ زئولیت بخار و رطوبت آب را به خود جذب می کند به همین خاطر زمانی که شما درب این ماشین ظرفشویی بوش را باز می کنید هیچ بخاری در دستگاه وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید همان لحظه ظروف را خارج کرده و داخل کابینت قرار دهید، اما در مدل‌هایی که دارای سنگ زئولیت نیستند زمانی که شما درب ماشین ظرفشویی را باز می کنید شما مقداری بخار داخل دستگاه مشاهده می کنید و باید تنها چند دقیقه درب دستگاه را باز گذاشته و اجازه دهید بخار آب خارج شده و خشک شود تنها کافی است 10 دقیقه به آن زمان دهید، حال با مزیت و نحوه عملکرد این سنگ آشنا شدید اما باید توجه داشته باشید که امروزه در سال 1399 که در آن قرار داریم با توجه به قیمت ماشین ظرفشویی بوش این آپشن باعث افزایش چیزی حدود 1.5 میلیون تومان در دستگاه می شود که با توجه به هزینه مصرف انرژی در ایران می توان گفت که آپشن هیچ توجیه اقتصادی برای ما ندارد اما وقتی فردی در اروپا 20 یورو بابت این آپشن بیشتر پرداخت می کند وقتی حساب می کند اگر از این ماشین ظرفشویی بصورت روزانه استفاده کند بعد از یک سال با کاهشی که در هزینه برق می تواند برای او داشته باشد بعد از یک سال این آپشن هزینه خود را جبران می کند و از آن به بعد برای او پس انداز محسوب می شود؛ همان طور که مشاهده کردید وقتی مزیت و عملکرد یک برنامه و یا تکنولوژی را درست بدانیم مطمئنا می توانیم انتخاب مدل بهتری از بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا داشته باشیم.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

نگاهی بر برنامه های شستشوی بهترین مارک ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از عواملی که باعث تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش می شود برنامه های شستشو هستند که هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند و زمانی این برنامه ها می توانند در بالا بردن کیفیت شستشو تاثیر داشته باشند که ما بتوانیم به درستی از آنها استفاده کنیم اما استفاده نادرست از آنها نیز می تواند برای ما مشکل ساز باشد و ممکن است که بسیاری از آنها کاربردی برای ما نداشته باشد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنیم که برنامه های شستشوی مورد نیاز ما را داشته باشد، به طور مثال زمانی که قصد داریم ظروف بزرگ مانند ماهیتابه و قابلمه برای شستن دارید در داخل ماشین ظرفشویی بوش قرار دهیم شما می توانید برنامه Intensive Zone را به برنامه شستشوی خود اضافه کنید اما بهتر است که بدانید که وقتی از این برنامه استفاده می کنید سبد پایین ماشین ظرفشویی با دما و فشار بالاتری شسته می شود که این فشار آن می تواند در بلندمدت باعث کدر شدن ظروف کریستال شما شود و یا باعث کم رنگ گل های ظروف شما شود به همین خاطر زمان استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می شود که ظروف کریستالی و گل دار خود را در سبد بالا قرار دهید تا فشار بالای آب باعث آسیب زدن به آنها نشود همان طور که می بینید اگر با نحوه عملکرد یک برنامه آشنایی درستی نداشته باشید آن برنامه می تواند به ظروف شما آسیب وارد کند حتی اگر بهترین مارک ماشین ظرفشویی را در خانه داشته باشید؛ اما حتما برای شما جالب است که بدانید برنامه های دیگری مانند VarioSpeed Plus که باعث کاهش زمان شستشو می شود و یا برنامه Intensive 70° شستشوی فوق بهداشتی و دیگر برنامه های شستشو چطور کار می کنند و در آخر چه معایب و مزایایی می توانند برای شما داشته باشند شما بر اساس این اطلاعات هم بهتر متوجه می شوید که به کدام یک از این برنامه ها احتیاج دارید و هم بهتر می توانید از آن استفاده کنید.

حال اگر متوجه اهمیت این اطلاعات شده اید و تصمیم دارید قبل از انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بوش بیشتر با این موارد آشنا شوید ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم نگاهی به «مجله اینترنتی 20 بخر» داشته باشید مقالاتی که در این مجله ما به شما پیشنهاد می کنیم آنها را مطالعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش: در این مقاله شما می توانید با نحوه عملکرد برنامه ها و تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش به طور کامل آشنا شوید این موضوع هم می تواند در استفاده از آنها در آینده به شما کمک کند و هم اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه مناسب ترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش را تهیه کنید.

منبع بولتن نیوز

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی: در این مقاله شما با بهترین برندهای ماشین ظرفشویی مانند بوش، میله، آ.ا.گ، ال جی و سامسونگ آشنا خواهید شد تا بتوانید بر اساس آن بهترین مارک ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید همچنین در این مقاله شما با انواع ماشین ظرفشویی رومیزی، مبله، توکار و ظرفیت های آنها بهتر آشنا می شوید تا بهتر بتوانید بر اساس جمعیت و کارایی خود نوع ظرفشویی خود را انتخاب کنید در ادامه این مقاله تکنولوژی و برنامه های شستشو نیز توضیح داده می شود که در صورت خواندن مقاله بالا نیاز به خواندن آنها ندارید.

نمایندگی بوش: اگر دوست دارید بدانید که آیا لوازم خانگی بوش آلمان در ایران نمایندگی فعال دارد یا خیر و دوست دارید برای اطمینان مستندات آن را ببینید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید، اما اگر دوست دارید خرید خود را به صوت فیزیکی از یک فروشگاه داشته باشید می توانید به آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش به منزل خود دسترسی داشته باشید اما اگر تمایل داشته باشید می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و آنلاین از نمایندگی بوش با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین 20 بخر انجام دهید.

گارانتی بوش: در این مقاله نیز شما با گارانتی بوش سرویس ضمانت نامه اصلی بوش در ایران، سیهاوی بزرگترین گارانتی شخصی، کارا سرویس و دیگر ضمانت نامه های بوش آشنا می شوید تا بتوانید بر اساس مستندات گارانتی بهترین گارانتی را انتخاب کنید امیدوار هستیم این مقاله توانسته باشد برای خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کرده باشد ممنون می شویم دیدگاه و نظرات خود را برای ما در اینجا قرار دهید تا در کامل کردن این مقاله بتوانیم از آنها استفاده کنیم، اما اگر سوالی داشتید می توانید از مشاورین 20 بخر نمایندگی بوش در ایران کمک بگیرید.

سقزچی بازدید : 279 جمعه 20 تیر 1399 زمان : 20:52 نظرات (0)

ما به شما در انتخاب و خرید غذاساز بوش کمک خواهیم کرد تا با شناخت بهتر بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود با مناسب ترین قیمت غذاساز بوش را تهیه کنید.

غذاساز بوش

غذاساز بوش یا همان ماشین های چندکاره یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی برقی در هر آشپزخانه است که امروزه سطح فروش بسیار بالایی در دنیا را به خود اختصاص داده است و از این رو با توجه به درخواست های خرید این محصول برندهای معتبر در رقابت تولید بهترین ها در این دسته از محصولات هستند. از جمله برند آلمانی بوش که امروزه انواع غذاساز بوش را در صدر بهترین مارک های غذاساز به رخ دنیا می کشد چراکه علاوه بر ویژگی ها و تکنولوژی های روز دنیا در این دسته از محصولات خود، کیفیت، طول عمر و گستره متفاوتی از مدل ها را در اختیار خریدارانش گذاشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که غذاساز ها اولین بار در سال 1960 میلادی توسط یک شخص فرانسوی اختراع شده و امروزه به یکی از کارآمدترین ها در وسایل پخت و پز تبدیل شده است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا در عناوین مختلف از بهترین مارک غذاساز، ویژگی و کاربرد غذاساز بوش و نحوه استفاده از این کالا بگوییم تا شما بتوانید هرچه آسان تر این محصول  کاربردی را در مدلی مناسب برای خود انتخاب نمایید.

بهترین مارک غذاساز را بهتر بشناسیم
از آنجایی که امروزه لوازم کمکی در هر آشپزخانه ای به کمک افراد آمده است و تنوع زیادی را برای افراد در این باره وجود دارد پس انتخابی منطقی و صحیح نیز به مراتب سخت تر شده است. ما در اینجا سعی داریم کاملا بی‌طرفانه با بررسی و بیان ویژگی‌ها، توانایی های غذاساز بوش و اولویت های این برند در ساخت و کارایی کمک کنیم تا بهترین گزینه را بر مبنای نیاز خود انتخاب کنید.

همان طور که می دانید بوش به عنوان یکی از معتبرترین مارک های تولید کننده لوازم خانگی در تولید وسایل برقی بسیار پیشرفته سابقه ای بس درخشان دارد، طول عمر بالا، کیفیت ساخت و گستردگی انتخاب توسط افراد از مزایای انواع غذاساز بوش است که توانسته این دسته از محصولات خود را در صدر پرفروش ترین های دنیا قرار دهد. اگر به دنبال خرید کالایی هستید که یک تیر و چندین نشان برای شما باشد و هر یک از عملکرد های آن به طور اختصاصی بی نقص برای شما کار کند پس برند بوش می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است که کار خردکن، مخلوط کن، رنده، همزن حرفه ای، خامه زن، تخم مرغ زن تا کارایی چرخ گوشت، رنده و حتی ابمیوه گیری را می توانید در مدل های تکمیل غذاساز یا همان ماشین آشپزخانه بوش در اختیار داشته باشد و همین تعدد انتخاب و اینکه شما بتوانید بر اساس نیازتان مدلی کارآمد انتخاب نمایید، خود مزیتی بسیار عالی و ویژه است؛ توجه فرمایید که همیشه گران ترین و کامل ترین مدل غذاساز، بهترین انتخاب برای شما نیست و توجه به آنکه چه کاربردی از غذاساز خود می خواهید دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه مسلما هرچه کارایی ها و تنوع کاربرد بیشتر شود، شما باید مبلغ بیشتری برای خرید آن بپردازید پس به شما پیشنهاد می کنیم حال که می خواهید از مارکی معتبر و با تنوع مناسب خرید کنید با دقت با توجه به آنچه نیازتان هست، خرید کنید. در ادامه با جزییات بیشتر در ارتباط با انواع غذاساز بوش همراه ما باشید.!
 


انتخاب بهترین غذاساز بوش
همان طور که اشاره نمودیم انواع ماشین های آشپزخانه بوش دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوع است و بهترین غذاساز می تواند مدلی باشد که هم از لحاظ قیمت و همچنین از لحاظ ویژگی های موجود در مدل برای خریدار مناسب باشد، در برخی از مدل ها قطعات و امکاناتی است که شاید شما به آنها احتیاج نداشته باشید تا دستگاه مجزای آن را در منزل داشته باشید پس بهترین را تنها با توجه به نیازتان انتخاب نمایید. توجه فرمایید که هریک از ویژگی های موجود در انواع غذاساز بوش به طور مجزا کاملا حرفه ای برای شما کار خواهد کرد و به دلیل امکان آسان تعویض قطعات و شستشوی آسان، به کارگیری توانایی این دسته از محصولات بوش برای شما آسان خواهد بود.

در هنگام انتخاب توجه فرمایید که با توجه به تعداد افراد خانواده خود حجمی مناسب غذاساز بوش را برای خود انتخاب نمایید  و برای اینکه بهترین غذاساز را برای خود انتخاب نمایید به این سوالات پاسخ دهید و سپس با توجه به ویژگی های آن انتخاب نمایید. با غذاساز خود فقط می خواهید برای منزل خود به تهیه انواع کیک، خوراکی و غیره بپردازید یا در خانه برای بیرون از منزل کار پخت و پز شیرینی، کیک یا غذا را انجام می دهید؟ آیا به اب مرکبات گیری و ابمیوه گیری احتیاج دارید؟ آیا چرخ گوشت را همراه غذاساز خود لازم دارید؟  آیا آسیاب و انواع رنده ها را می خواهید؟

مخلوط کن چطور؟ آری همان طور که کاملا خلاصه اشاره کردیم تک تک گزینه ها می تواند مورد توجه شما قرار گیرد تا در نهایت بهترین غذاساز  بوش یا همان ماشین آشپزخانه بوش را برای خود انتخاب نمایید، اما اگر بخواهید نگاهی داشته باشید بر غذاساز، همزن برقی و گوشتکوب برقی بوش می توانید از طریق لینک قرار گرفته شده به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش مراجعه نمایید.

ویژگی های غذاساز بوش
برای آنکه کارایی های کلی این ماشین ها را بدانید ما در این بخش به صورت تیتر وار برای شما به توضیح ویژگی های این کالا می پردازیم. لازم به ذکر است که انواع غذاساز بوش برای کاربری خانگی و حتی افرادی که برای بیرون از منزل کار پخت و پز را انجام می دهد کاملا مناسب است و شما می توانید با خیالی راحت از انواع ماشین آشپزخانه بوش در منزل خود استفاده نمایید و سالیان سال از این محصول با کیفیت روز اول بهره برید به همین دلیل نیز به عنوان بهترین مارک غذاساز شناخته می شود. ویژگی های کلی این دسته از محصولات به شرح زیر است:

- سیستم مخلوط کن 3 بعدی و چرخشی - مخلوط کردن سریع و کامل برای مخلوطی همگن به واسطه سیستم چرخشی ارتقا یافته
- دیسک های رنده ریز، درشت، ورقه ای، خلال از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت چرخش معکوس
- کاسه مناسب برای مخلوط کردن حجم های مختلف آرد و خمیر در مدل های گوناگون غذاساز بوش
- داشتن خردکن های قدرتمند برای خرد کردن مقادیر آجیل، پیاز، پنیر، سبزیجات، میوه و غیره
- سیستم محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد و جلوگیری از فعال شدن ناخواسته موتور
- امکان تنظیم مختلف سرعت در انواع غذاساز بوش و انتقال بهینه قدرت به کل دستگاه
- دارای محفظه یکپارچه برای جمع آوری سریع و نگهداری آسان کابل و لوازم جانبی
- بازوی چندکاره با دنده های ویژه ناشی از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا
- تمامی بخش های پلاستیکی عاری از BPA در تماس با مواد غذایی
- آسیاب مواد غذایی سفت همانند دانه های قهوه، غلات و ادویه جات
- دیسک همزن برای هم زدن خامه و سفیده تخم مرغ
- تمیز کردن آسان، شستشوی قطعات در ظرفشویی
- دارای تنوع قلاب خمیرزنی و میله های همزن
- تعویض آسان قطعات برای تغییر کاربری

این خصوصیات و دیگر ویژگی ها در انواع غذاساز بوش می تواند مورد انتخاب شما عزیزان باشد، توجه فرمایید که ویژگی های ذکر شده کلیتی از خصوصیات انواع ماشین آشپزخانه بوش است و هر ویژگی می تواند در مدل هایی از این محصولات وجود داشته باشد. شما می توانید در سایت تخصصی لوازم خانگی بوش هر کدام از ویژگی های مدل ها را مورد بررسی دقیق تر قرار دهید و از مشاورین ما درباره مدل انتخابی مناسب کمک بگیرید،  فروشگاه 20 بخر سعی دارد با حذف رابطه های فروش از نمایندگی قیمت های هرچه مناسب تر را در اختیار خریداران این کالا بگذارد و با ارائه کامل ترین محتوای متنی و جدول ویژگی و مشخصات به افراد در انتخاب مناسب کمک کند.
 

 

منبع: https://www.itna.ir

سقزچی بازدید : 122 جمعه 20 تیر 1399 زمان : 20:51 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم ویژگی های توستر بوش را به عنوان بهترین مارک توستر مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بهترین توستر نان بوش را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.

در این مقاله سعی داریم با بررسی کلی توستر بوش که جز بهترین مارک توستر نان است همراه شما باشیم تا شما عزیزان بتوانید با دانستن ویژگی های کلی این محصول و وجه تفاوت های کلی آنها در انتخاب و خریدی مناسب تر اقدام فرمایید. این محصول از کارامدترین لوازم برقی آشپزخانه محسوب می گردد که امروزه در کمتر خانه ای نبود آن ها را احساس خواهید کرد، توستر نان بوش علاوه بر تست بسیار بی نقص خود، به شما امکان این را می دهد تا نان فریز شده خود را با آن گرم و تست کنید و طمع نانی تازه را حفظ کنید. مسلما امروزه خرید نان تازه همیشه و در مدت زمان های کوتاه سخت تر شده و داشتن یک توستر نان مناسب بسیار مهم تر از پیش شده است. توستر بوش به دلیل نوع کیفیت بالای تست، طول عمر بالا و تنوع زیاد در طراحی و رنگ بندی سالیان سال است که در لیست پرفروش ترین ها در صدر دنیا قرار گرفته است و به عنوان بهترین مارک توستر شناخته می شود.

 

 

راهنمای خرید توستر بوش

اگر می خواهید توستر بوش را در لیست خرید خود قرار دهید لذا دانستن وجه تفاوت و شباهت آنها دارای اهمیت است تا بدانید در مجموع چه ویژ گی هایی می تواند مد نظر شما قرار گیرد.

وجه تشابه انواع توستر بوش

کشوی جمع اوری خرده نان که از مهم ترین و بهترین خصوصیات این تاپ برند خانگی محسوب می شود، کیفیت تست و کارایی هرچه بهتر را به خریدارانش هدیه داده است در بسیاری از برندها و در پیش همیشگی توستر نان، ماندن خرده نان ها در داخل دستگاه بوده است که در روشن شدن های بعدی می سوختند و به مرور بوی بسیار بدی را در داخل دستگاه به جا می گذاشتند به همین جهت شرکت بوش به عنوان بهترین مارک توستر برای حل این مشکل به طراحی یک کشو در زیر این دستگاه اضافه کرده است که در هنگام تست نان ها خرده ها در آن ریخته می شود و افراد به آسانی می توانند این کشو را بیرون آورند و پس از خالی کردن و حتی شستشوی آن، کشو را در سر جایش بگذارند، این ویژگی در توستر بوش باعث شده است که شما علاوه بر کارایی خود توستر نان، سلامت و تمیزی محصول خود را به راحتی تامین نمایید.

بالاآمدن آسانسوری در توستر بوش کار را برای برداشتن نان و یا قطع عملکرد بسیار ساده کرده است چراکه به راحتی نان پس از تست به بیرون از توستر نان هدایت می شود و دیگر لازم نیست شما برای سوختن و حرارت دیدن دستتان نگران باشید و همچنین پس از قطعی حرارت نان به خارج از توستر هدایت شده و این امر از ماندن نان در فضای داغ داخلی دستگاه و سوختن آن جلوگیری می نماید.

عملکرد یخ زدایی و یا Defrost در توستر بوش این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی و با کیفیتی بسیار بالا نان خود را از فریزر خارج کنید و آن را برای استفاده مهیا سازید لازم به ذکر است که گرم کردن و یخ زدایی کردن نان فریز با توستر نان بسیار متفاوت از یخ زدایی آن با مایکروویو و یا شعله گاز است؛ عمل یخ زدایی با توستر بوش که به عنوان بهترین مارک توستر نیز شناخته می شود تاجایی باکیفیت انجام می شود که طعم نانی تازه را به شما هدیه می دهد.

بدنه عایق در توستر بوش باعث جلوگیری از داغ شدن بدنه آن می شود اگرچه بسیاری دیگر از ویژگی ها در این دستگاه وجود دارد که همگی به تامین رضایت کاربرانش کمک کرده است. تنظیم درجه حرارت دلخواه و تنظیم میزان برشتکی، دکمه توقف خودکار، خاموش شدن توقف خودکار توستر بوش در هنگام چسبیدن نان به داخل دستگاه، تست یکنواخت و قرار گیری نان دقیقا در وسط این دسته از محصولات از دیگر ویژگی و مزیت های این آن می باشد حال بهتر متوجه این موضوع می شوید که چرا بوش توانسته به عنوان بهترین مارک توستر دست پیدا کند.

راهنمای خرید توستر بوش

.  

تفاوت مدل های توستر نان در بهترین مارک توستر

انوع توستر بوش در رنگ بندی و دیزاین هایی متفاوت تولید می شود که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کاملا بر مبنای سلیقه، فضای خانه مدرن یا کلاسیک خود کالایشان را انتخاب کنند، لازم به ذکر است که لیست قیمت توستر بوش با توجه به رنگ و مدل آن می تواند متفاوت باشد و در انتخاب مدل اگر بخواهیم به زبانی ساده بگوییم شما باید دو تفاوت اصلی را برای انتخاب در نظر بگیرید رنگ، ظاهر و مورد دوم ابعاد توستر، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تا چه میزان تفاوت وات و قدرت این دستگاه مهم است؟

توان مصرفی در مدل های مختلف توستر بوش از ۸۶۰ و معمولا تا ۱۰۹۰ وات است اما چیزی که حائز اهمیت است توجه به این مورد می باشد که توان مصرفی در این دسته از محصولات نباید آنچنان برای شما مهم و در اولیت باشد چراکه وات موجود کاملا بر اساس ابعاد و نیاز دستگاه در نظر گرفته می شود و کم و زیاد بودن این قدرت، تاثیری بر کیفیت تست نان و کارایی دستگاه شما نخواهد داشت پس لازم نیست جز دو مورد بیان شده در بالا به چیز دیگری فکر کنید به یاد داشته باشید که شما مدلی از بهترین مارک توستر در دنیا را انتخاب می کنید درباره این دو مورد همان طور که گفتیم رنگ و ظاهر بخشی از انتخاب است اما بخشی دیگر به ابعاد و جایگاه های نان در انواع توستر بوش باز می گردد.

راهنمای خرید توستر بوش

ابعاد و تعداد جایگاه های نان:

به طور کلی انواع توستر بوش به صورت کلی دو دسته مختلف را در برمی گیرد توستر های نان در برند بوش یک در طول نزدیک ۳۰ سانتی متر و یا ۴۳ سانتی متر تولید می گردد که کاملا بر اساس سلیقه و یا کارایی می تواند مورد انتخاب قرار گیرد اما درباره کارایی باید بگوییم که توستر ها با طول کمتر عمدتا دارای دو جایگاه نان هستند و برای ابعاد نان تست های مربعی مناسب‌ تر هستند اما مدل های کشیده در این دستگاه ها دارای جایگاه بزرگ و معمولا یک عدد است که به دلیل کشیده تر بودن آن برای تست و یا گرم کردن نان های ابعاد بزرگ تر مناسب است و همان طور که اشاره کردیم هر دو نوع توستر بوش با عملکردی یکسان است اما وابسته به نیاز خود می توانید یکی از مدل های بهترین مارک توستر را انتخاب نمایید.

همان طور که مطالعه نمودید و با ویژگی و مشخصات انواع توستر بوش آشنا شدید پس می توانید با در نظر گرفتم موارد ذکرشده بهترین مدل را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید. مدل های مختلف دستگاه توستر نان بوش را می توانید در فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش با بهترین قیمت توستر بوش مشاهده نمایید همچنین ویژگی ها و تمام جزییات هر محصول قابل دسترسی می باشد.

 

منبع: http://www.ion.ir


 
سقزچی بازدید : 155 جمعه 20 تیر 1399 زمان : 20:50 نظرات (0)

فروشگاه انلاین 20 بخر مرجع تخصصی لوازم خانگی بوش در ایران

 

به نقل از مثلث آنلاین

فروشگاه انلاین 20 بخر به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در حال فعالیت می باشد، این فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان این برند در صورت نیاز بتوانند کالای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی بوشخریداری نمایند، این امر موجب دو اتفاق خوب خواهد شد در وهله اول شما از خرید کالای اصل خود به واسطه فروشگاه اینترنتی 20 بخر خیالی آسوده خواهید داشت و در وهله دوم به دلیل حذف شدن واسطه های فروش، قیمتی هرچه مناسب تر را در اختیار خواهید داشت. همان‌ طور که گفتیم فروشگاه انلاین 20 بخر این امکان را برای شما فراهم ساخت تا علاوه بر خرید حضوری، شما امکان خرید لوازم خانگی بوش به صورت آنلاین را به صورت غیر حضوری با گارانتی اصلی بوش در ایران «بوش سرویس» را در اختیار داشته باشید و از این رو به منظور سهولت در انتخاب و خرید، این فروشگاه سعی داشته است تا با گرد هم آوردن نیروهای حرفه‌ای و کارشناس، محتوایی مناسب را در ارتباط با هر محصول مهیا سازد تا شما عزیزان بتوانید ویژگی های جزئی موجود در محصول انتخابی خود را به درستی بررسی کنید.

جدول مشخصات و توضیحات لوازم خانگی بوش در فروشگاه انلاین 20بخر بخشی از مزیت‌های کلی این مجموعه بزرگ است که مسلماً به وسیله همین توضیحات و ویژگی ها می توانید راحت تر مدل محصولتان را برای خرید انتخاب نمایید اما لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 20 بخر حاوی تصاویر گویایی از محصول است که مسلماً شما در بسیاری دیگر از فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید اما باید بدانید که در فروشگاه 20 بخر اولین نمایندگی فروش بوش انلاین در ایران است که علاوه بر این موارد فیلم های محصولات را برای درک بهتر افراد در کنار محصولات خود قرار داده است و روزبه‌ روز نیز شاهد افزودن و آپدیت ویدئوهای حرفه ای این مجموعه هستیم که همین امر تا جایی کارآمد است که شما پس از مشاهده آن ها شاید حتی نیاز به خرید حضوری را به کلی از ذهنتان پاک کند چراکه علاوه بر مشاهده کلی محصول، شما روند کارایی هریک از لوازم خانگی بوش را در فروشگاه انلاین 20 بخر مشاهده خواهید کرد.

خرید حضوری یا فروشگاه اینترنتیفرقی نمی‌کند که شما قصد خرید از فروشگاه انلاین 20 بخر یا یک نمایندگی حضوری در سطح شهر را دارید چراکه به راحتی می توانید از متخصصین بخش این فروشگاه برای خرید حضوری و غیر حضوری خود کمک بگیرید و حتی پیش از نهایی کردن مدل مربوطه از متخصصین بخش فروش نیز جهت انتخاب و خرید خود مشاوره رایگان دریافت نمایید و یا می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش دسترسی داشته باشید.

فروشگاه انلاین 20 بخر ازلحاظ دیزاین و درزمینهٔ فنی نیز در دسته فروشگاه های حرفه ای است که علاوه بر لود سریع، رابطه کاربری بسیار خوبی را مهیا ساخته است که این امکان را فراهم ساخته تا در سراسر ایران بتوانید به‌آسانی خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

مزیت‌های فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

  • ارائه کارت گارانتی اصلی
  • ارائه پایین‌ترین قیمت کالاها
  • داشتن تیم تخصصی برای مشاوره خرید و پاسخگویی
  • رابطه کاربری آسان و سهولت در ثبت سفارش و خرید
  • داشتن محتوای حرفه ای به همراه جدول مشخصاتی کامل
  • داشتن وبلاگی بسیار حرفه ای درزمینهٔ آموزش، انتخاب و خرید
  • تجربه‌ای متفاوت با لمس بهتر مدل خود با مشاهده فیلم های محصولات
  • داشتن تصاویر مناسب و تفکیک بندی ایده ال لوازم خانگی بوش در وب‌سایت
  • ارائه جشنواره ها در نمایندگی بوش با امکان ارسال به سراسر کشور با کمترین قیمت

معایب فروشگاه انلاین 20 بخر:

  • نداشتن اپلیکیشن همراه
  • نداشتن خدمات ویژه به مشتریان در مجموعه‌ها
  • عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو سفارش

منبع: http://www.ion.ir/

سقزچی بازدید : 76 جمعه 20 تیر 1399 زمان : 20:49 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران

 

فروشگاه اینترنتی 20 بخر ازجمله فروشگاه های آنلاین است که سالیان سال فعالیت بسیار گسترده ای داشته است و به دلیل اینکه این مجموعه نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران است، با داشتن ویژگی های منحصربه‌ فرد خود متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه اینترنتی 20 بخر به منظور عرضه لوازم ‌خانگی بوش با بهترین قیمت ها خدمات رسانی خود را شروع کرد تا علاوه بر ارائه اجناس با گارانتی اصلی، قیمت هایی مناسب و آنچه باید را به بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند در صورت نیاز محصولات خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت تهیه کنند تاجایی که شرکت بوش بتواند با استفاده از فروشگاه انلاین بسیاری از قیمت های دور از ذهن و نامتقارن را از بازارهای فروش حذف کند و خریداران در سرتاسر کشور بتوانند محصولت این شرکت را با قیمت یکسان و مناسب تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی 20 بخر علاوه بر ارائه مستقیم لوازم خانگی این تاپ برند از نمایندگی بوش، با داشتن تیمی تخصصی مجموعه کاملی از مشخصات و ویژگی مدل های این برند را ارائه داده است که کیفیت بالای اطلاعات آن باعث شده این فروشگاه انلاین به مرجعی کامل از لوازم خانگی بوش تبدیل شود در صورتی که تمایل داشته باشید از این وب سایت دیدن نمایید کافیست بر رو فروشگاه اینترنتی 20 بخر کلیک کنید.

از مزیت‌های خرید انلاین صرفه جویی در وقت، هزینه های رفت ‌وآمد و امکان مقایسه آسان مدل و قیمت‌هاست اما نمی توان از مشکلات خرید اینترنتی که ندیدن کالا به غیر از عکس است چشم پوشی نمود به همین دلیل فروشگاه اینترنتی 20 بخر با جمع ‌آوری و ارائه برترین فیلم های محصولات در وب سایت خود تا جای زیادی این نکته قابل تأمل را حذف نموده است و افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این نمایندگی، فیلم اکثریت محصولات را در اختیار داشته باشند و خرید از فروشگاه انلاین خود را هرچه با اطمینان نر انجام دهند، اما اگر تمایل داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه ادرس و تلفن تمام فروشگاه های سرتاسر کشور دسترسی داشته باشید و در صورت نیا می توانید از مشاورین این مجموعه نیز کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی 20 بخر، نمایندگی رسمی بوش در ایران امکان ارائه بسیاری از خدمات تکمیلی همچون مشاوره تلفنی و کمک در خرید حضوری را در سراسر ایران برای شما مهیا ساخته است و با داشتن بلاگی باکیفیت بسیار بالا، راهنمای خرید، استفاده و بسیاری از اطلاعات لازم در انتخاب و خرید را در اختیار شما خواهد گذاشت. در ادامه با مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر همراه شما خواهیم بود و امیدواریم این فروشگاه انلاین به عنوان یک نمایندگی بوش رسمی همواره فعالیت خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ادامه دهد و به نوبه خود بتواند تأثیر خود را بر قیمت لوازم خانگی بوشنگه بدارد.

مزیت‌های فروشگاه آنلاین 20 بخر:

·         خرید کالای اصل با گارانتی اصلی

·         خرید اینترنتی باقیمت واقعی کالا

·         داشتن تیم متخصص برای مشاوره خرید

·         تجربه‌ای متفاوت با مشاهده فیلم های محصولات

·         دریافت کالا به صورت مستقیم از نمایندگی بوش

·         امکان ثبت سفارش آسان و پرداخت درب منزل در بسیاری از مناطق

·         داشتن مجموعه کاملی از تصاویر، محتوا و مشخصات کامل محصولات

·         داشتن مجله ای حاوی آموزش، راهنمای خرید و انتخاب لوازم برقی بوش

·         ارائه آخرین اخبار، تخفیف‌ها و جشنواره‌های بوش در وب سایت و شبکه های اجتماعی فعال

معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

·         نداشتن اپلیکیشن معادل جهت نصب

·         نداشتن خدمات ویژه برای مشتریان خاص

·         عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو پیش سفارش ثبت شده

 

منبع: magerta.ir

 

سقزچی بازدید : 88 جمعه 20 تیر 1399 زمان : 20:48 نظرات (0)

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 10,594